רישוי עסקים חולון

חושב לפתוח עסק בחולון?

רישוי עסקים חולוןחשוב שתדע:
באגף רישוי העסקים של משרד הפנים מפורסמת תדיר רשימת הקטגוריות אליהם משתייכים עסקים טעוני רישוי. במידה והעסק שלך משוייך לאחת מהן חלה עליך החובה להנפיק רישיון עסק עוד טרם פתיחתו של העסק.
את הטיפול בהליך הבירוקרטי יש לבצע מול הרשות המקומית באזור היעד  – במקרה שלך מול עיריית חולון. הליך הרישוי זהה ברובו בכל הרשויות וכולל בין היתר: הצגת מסמכים ותוכניות, הגשת בקשות, מילוי טפסים רבים, וקביעת פגישות עם הגופים הרלוונטיים.
השוני הקטן יחסית טמון בדרך כלל במספר הליכים בירוקרטיים ייחודיים מול עיריית חולון כגון תקנות, צווים, חוקים והוראות מיוחדות אותם דורשת מחלקת הרישוי בעירייה ספציפית, או ברמת השירות של מחלקת הרישוי בעירייה או במועצה המקומית.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי של העסק שלך בחולון ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

במידה ויש בכוונתכם לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי הרי לפניכם כל השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית חולון לרבות אותן הנחיות מיוחדות:

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

נציג המחלקה לרישוי עסקים בעיריית חולון, יעניק לכם בשלב זה את כל המידע הדרוש בנוגע לצורך ברישיון עסק, תוכניות עסק ופרטים נוספים הרלוונטים לעסק שלכם. בנוסף תקבלו רשימת גופים אליהם עליכם להגיש בקשה למידע מקדמי.מידע מקדמי – לאחר שתגישו בקשות מסודרות לכל אחד מן הגופים אליהם אתם מחוייבים לפנות (משרד החינוך, הווטרינר המקומי, מחלקת איכות הסביבה בעירייה וכד') תקבלו בתוך 30 יום בדואר את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדוייק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.
חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

בשלב זה עליכם להמציא תוכנית עסק מפורטת המבוססת על הנחיות הגשת התוכניות ע"פ מחלקת רישוי העסקים של עיריית חולון. יש להציג במסגרת התוכנית גם את המסמכים הבאים: טבלת אישורים לתוכנית, בקשה לשימוש חריג, ייפוי כוח, תרשימי סביבה, מפה מצבית ועוד.להלן רשימת רשויות הרישוי שבסמכותן לאשר או לשלול או לקבוע תנאים לקיומו והפעלתו של עסק:

  • מנהל ההנדסה של עיריית חולון
  • המשרד לאיכות הסביבה, היחידה לאיכות הסביבה חולון
  • משרד החקלאות באמצעות המחלקה הווטרינרית של עיריית חולון.
  • משרד הבריאות.
  • משרד העבודה.
  • משרד התחבורה.
  • משטרת ישראל.
  • איגוד ערים לשירותי כבאות.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

זהו כאמור שלב ההגשה ובו תידרשו לרכז ולהגיש אל אגף הרישוי בעיריית חולון את המסמכים הבאים:

  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  • וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

לאחר הגשת הבקשה לרישוי עסק יש להמתין 21 יום עד לקבלת האישור להמשך טיפול בבקשה. במקרה של סירוב על רקע חוסר התאמה או היעדר נתונים באחד המסמכים יהיה עליכם לבצע תיקון מלא של הליקויים ולהגיש את הבקשה בשנית.
חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

במידה וטיפלתם כראוי בכל שלבי התהליך, הצגתם את המסמכים הדרושים ומבנה העסק עומד בכל דרישות החוק הרי שבשלב זה תזכו לקבל את הרישיון המיוחל. קבלת רישיון העסק מאשרת את פעילותו אך במקביל מחייבת את בעליו לפעול על פי הנחיות הבטיחות והגהות של הרשות המקומית והחוק בישראל.

הליכים בירוקרטיים ייחודיים לעיריית חולון:

רשות הרישוי של עיריית חולון דורשת מכם בעלי העסקים לוודא כי במקביל לטיפול בהנפקת רישיון העסק ע"פ חוק אתם פועלים גם בהתאם להנחיות הרישוי המיוחדות של העיר.לשם כך עליכם להיכנס מיוזמתכם לאתר הבית של העירייה שם תקבלו פירוט הנחיות ונהלים ייחודיים לעיריית חולון, בהם:

  • הנחיות מיוחדות מטעם מחלקת איכות הסביבה של עיריית חולון, לרבות טיפול בקרינה, זיהום אוויר או מפגעי אסבסט בבתי עסק.
  • הנחיות השירותים הוטרינריים העירוניים.
  • רשיון מיוחד לאירועים המוניים.
  • נגישות עסקים עבור מוגבלים.

אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי הליך הנפקת רישיון עסק הוא אחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בו נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן וכסף רב. עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחתו של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק, או לחלופין טיפול מקיף בהנפקת הרישיון.חייגו כעת ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם: 050-8092338

למידע נוסף על

רישוי עסקים – ראשון לציון
רישוי עסקים בעיריית ירושלים

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר