רישוי עסקים רמת גן

חושב לפתוח עסק ברמת גן?

רישוי עסקים רמת גן

חשוב שתדע:

העיר רמת גן נהנית מתכונות המקנות לה יתרון גדול על פני ערי מרכז אחרות, השקט האופייני לה, המשפחתיות ובעיקר הקירבה האטרקטיבית לתל אביב השכנה הופכות אותה לאחת הערים המפותחות והמבוקשות ביותר מבחינה נדלנ"ית באזור המרכז.
העיר מפותחת מאד גם בפן העסקי, ולמעשה בכל שנה נפתחים ברמת גן בלבד כמה עשרות בתי עסק חדשים מכל התחומים. במידה וגם אתם חושבים לפתוח עסק ברמת גן חשוב שתכירו את תהליך הרישוי אותו אתם עתידים לעבור בדרך אל רישיון העסק המיוחל שיאפשר לכם פעילות עסקית בתחום הרשות המקומית.
בתהליך עצמו תידרש לבצע פעולות רבות בהן: הצגת מסמכים ותוכניות, הגשת בקשות, מילוי טפסים רבים, וקביעת פגישות עם הגופים הרלווטיים. בנוסף ייתכן כי תידרשו לטפל בכמה הנחיות ייחודיות למחלקת הרישוי של העירייה.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338.

חשוב לזכור כי השלבים השונים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים לרישוי המעניקים לכם שקט ואפשרות לפעול לטובת העסק עצמו בזמן הנפקת הרישיון.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית רמת גן לרבות הנחיות מיוחדות:


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

בשלב ראשון קבעו פגישה עם נציג מחלקת הרישוי של מחלקת הרישוי בעיריית רמת גן. הנציג יעבור יחד אתכם על כל פרטי העסק ויוודא כי הוא עומד בקריטריונים השונים וכן יבדוק האם הוא מחוייב או אינו מחוייב ברישיון עסק. כמו כן תקבלו בפגישה ראשונית זו רשימת גופים אליהם עליכם להגיש בקשה למידע מקדמי
– עברו עליה בקפידה וזכרו לטפל בכל אחד ואחד מהם בנפרד וביסודיות.

מידע מקדמי – בתוך 30 יום מרגע פתיחת התיק במחלקת הרישוי תקבלו בדואר את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדוייק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.מידע זה מפרט את הדרישות של כל גוף אליו עליכם לפנות וממנו לקבל אישור רלוונטי לעסק שלכם. בין הגופים: משטרת ישראל, אגף החינוך העירוני, אגף התברואה, הווטרינר העירוני, מכבי אש, מהנדס העיר, מנהל מקרקעי ישראל, המחלקה לפיתוח ובנייה בעירייה ועוד.

חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו:  050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

תוכנית העסק מורכבת מכמה מסמכים חשובים ביותר אותם עליכם להגיש אל וועדת הרישוי בהמשך הדרך. אנא וודאו כי יש ברשותכם את כל הטפסים והאישורים הנדרשים טרם תבצעו את הבקשה לרישוי.
תוכנית עסק מפורטת יש להגיש על פי הנחיות הגשת התוכניות כפי שהיא מפורטת ע"י מחלקת רישוי העסקים של עיריית רמת גן, בין טפסי החובה שתידרשו להגיש:

  • טבלת אישורים לתוכנית
  • בקשה לשימוש חריג
  • ייפוי כוח
  • תרשימי סביבה
  • מפה מצבית
  • וכל מסמך אחר שתדרשו אליו ע"פ הנחיית המועצה.


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

בשלב זה אמורים להיות בידיכם כל המסמכים, הטפסים, האישורים, המפות, התוכניות וכל יתר האלמנטים הדרושים לבקשת הרישוי. כמו כן הספקתם מן הסתם להכיר את הגופים השונים על בקשותיהם ותנאיהם המיוחדים ולוודא כי כל התיאומים בבית העסק שלכם בוצעו כראוי.
במידה וכן רכזו את הנ"ל והכינו אותם להגשה יחד עם הטפסים הבאים:

  • טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  • תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

זכרו:

לאחר הגשת הבקשה לרישוי עסק יש להמתין 21 יום עד לקבלת האישור להמשך טיפול בבקשה (הכולל את קבלת חוות דעתם של כל גופי הרישוי הנדרשים ע"פ צו רישוי עסקים), במקרה של סירוב, כשל, חוסר התאמה או היעדר נתונים באחד המסמכים תיאלצו לבצע שינויים ותיקונים ולהתחיל את ההליך מחדש.

חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו:  050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

כעת לאחר שקיבלתם את רישיון העסק המיוחל מחובתכם כבעלי עסק חוקי ומאושר לשמור על בטיחותם של העובדים והלקוחות בחנות, לציית לחוקי העזר העירוניים באם קיימים כאלה (בנוגע לשילוט, פרישת כסאות, קירוי או חיפוי חיצוני, סגירות חורף וכו') ולהתנהג בהתאם.
עיריית רמת גן מציעה שירות תשלומים מקוון באתר האינטרנט שלה לאגרות רישוי שונות, במידה עליכם להסדיר תשלום שכזה פנו אל אתר הבית ברשת או לנציג השירות במחלקת הרישוי.


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.

חייגו כעת ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם:  050-8092338

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר